محصولات هوشمند سازی

محصولات هوشمند سازی

هوشمند سازی چیست؟

احتمالا در سال های اخیر شما نیز واژه هوشمند سازی، مدارس هوشمند، ساختمان هوشمند، لوازم خانگی هوشمند و واژه هایی از این قبیل را زیاد شنیده باشید. منظور از هوشمند سازی ساده تر کردن و پیشرفته کردن روش زندگی با برخی از محصولات هوشمند سازی و دیگر ابزارها و پارامتر ها است.

در واقع هوشمند سازی به کار بردن برنامه ها و روش های مبتنی بر ابزارهای فناوری و اطلاعات دقیق می باشد.

کاربرد انواع محصولات هوشمند سازی

امروزه هوشمند سازی  و سیستم های هوشمند زیادی در بازار موجود هست. چرا که هر کدام با امکاناتی که دارند می توانند یک فضای خاص را ایجاد کنند. از جمله انواع محصولات هوشمند سازی می توان به انواع رله ها – دیمرها – انواع تاچ پنل لمسی رنگی – و سایر تجهیزاتی که در ذیل به تصویر کشیده شده می باشد اشاره نمود.

تجهیزات پیشرفته در خانه و محل کار: به دلیل این که محیط خانه یا کار یک فضای اختصاصی است می توان از نوع پیشرفته محصولات هوشمند سازی برای امنیت و رفاه از آنها استفاده کرد. این قطعات پیشرفته یک فضای لوکس و مدرن را ایجاد می کند. در این نوع تجهیزات، ابتدا داده ها توسط حسگر دریافت می شود سپس فرمان هایی که از قبل مشخص شده با استفاده از کنترل کننده مرکزی پردازش و برای اجرا به دستگاه های مصرفی ارسال می شوند.

انواع تجهیزات پیشرفته در ساختمان: از طریق محصولات هوشمند سازی یک ساختمان می توان کلیه تجهیزات الکترونیکی مشترک ساختمان را به وسیله سنسورها و حسگر ها با برنامه مشخص شده قبلی به صورت یکپارچه تحت کنترل درآورد. از جمله ساختمان می توان به موتورخانه ها، هواسازها، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، چیلرها، دوربین های مداربسته، سیستم های حفاظتی، آسانسورها، برق اضطراری گل خانه ها – مرغداریها و … اشاره نمود.

استفاده از محصولات هوشمند سازی در برق صنعتی: از جمله کاربردهای این محصولات در برق صنعت صنعتی می توان به خدمات رباتیک، خدمات پزشکی، خدمات آموزشی، سرگرمی، نقل و انتقالات هوشمند، تشخیص هوشمند و… اشاره کرد.

تصاویری از محصولات هوشمند سازی 

تصاویر مرتبط با محصولات هوشمند سازی شرکت آذر اطلس وشمند

محصولات مرتبط