رزومه کاری شرکت

رزومه کاری شرکت

مقدمه ای بر رزومه کاری شرکت:

با گذر از وقت، هزینه و با توجه به اینکه تکنولوژی روز به روز مدرنتر شده و شرکت هایی که در عرصه تولید علم در مبحث برق و الکترونیک – برق کنترل – برق صنعت و … فعالیت دارند شاهد بروز خطرات ناشی از اتصالات برق درنوسانات و ولتاژ های مختلف در مدرات برق هستند (نگاهی به رزومه کاری شرکت) لذا در جهت کاهش تلفات انسانی و اسیب های ناشی از اتصال برق( برق گرفتگی) با روی آوردن به تکنولوزی مدرن و استفاده از تجهیزات برقی سالم و از رده خارج کردن کلید های سنتی برق  و برق صنعتی را گام نخست در این عرصه دانسته تا موجبات امنیت وآسایش احاد جامعه که با برق سرکار دارند را با استفاده از خانه های هوشمند برای انسانها به ارمغان بیاورند.

در این راستا شرکت آذر اطلس هوشمند اقدام به تولید  و وارد کننده کلید های نموده که هیچ سرکاری به برق شهری ۲۲۰ AC ندارد و فقط و فقط با ولتاژ DC و دیتا کاری میکند را وارد بازار  دوستاران در عرصه برق را  نموده. این موضوع باعث شده تا در منازل و آپارتمانهای مسکونی و واحد های تجاری که کاربران با سیستم  برق و روشنایی و…  سرکار دارند تلفات ناشی از برق را به حداقل برساند.(نگاهی به رزومه کاری شرکت)

شرکت مدعو نیز با الهام گیری از محصولات وتکنولوژی پیشرفته وارد شده به استان در جهت تولید امنیت و آسایش برای هموطنان تعدادی از پروژه های بزرگ را هوشمند سازی نماید. بر این اساس تصاویری از رزومه کاری شرکت و پروژه های شرکت آذر اطلس هوشمند که تحویل کارفرمایان گردیده و یا در حال اجرای زیر ساخت ها به شرح ذیل می باشند.

 رزومه کاری شرکت و پروژه های بهره برداری شده :

سعی و تلاش در جهت هوشمند سازی پروژه ها  توسط شرکت ها در جهت فراهم نمودن امنیت و .. عمومی  با برندها و در جهات مختلف ادامه دارد و این شرکت همسو با سایر ادارت و شرکتهای خصوصی در این میدان پا به پا در حال فعالیت می باشد. که نتایج به شرح ذیل هست. نگاهی به رزومه کاری شرکت 

یک یاب آپارتمان ۸ طبقه واقع در اول جاده بند به همراه  ۲  واحد تجاری

یک واحد آپارتمان مسکونی واقع در خیابان سفیر امید

منزل مسکونی سه طبقه واقع در خیابان فاضل

آپارتمان مسکونی واقع در خیابان مولوی یک

دو واحد آپارتمان مسکونی واقع درخیابان دانشکده

و…(رزومه کاری شرکت)

 

 

پروژه های درحال اجرای زیر ساخت شرکت:

(رزومه کاری شرکت) یک باب آپارتمان ۷ طبقه : ۱۴ واحد  مسکونی و ۲ واحد تجاری واقع در خیابان دانشکده

آپارتمان ۸ طبقه و ۸ واحد مسکونی واقع در خیابان استادان

منزل مسکونی ۳ واحده واقع در خیابان فردوسی یک 

یک منزل مسکونی ۳ طبقه واقع در عمار

یک واحد باغ ویلا ۲ طبقه با تمام تجهیزات – روشنایی – صوتی تصویری – سیستم گرمایش و سرمایش – ابیاری باغ و .. واقع در امامزاده

محصولات مرتبط