ماژول پیامکی هوشمند

ماژول پیامکی هوشمند

ماژول پیامکی هوشمند 

اگر از ماژول پیامکی هوشمند در جهت آبیاری باغ و باغچه خود و همجنین ابیاری بارانی و قطره ای استفاده نمیکنید پس منتظر بمانید چرا که با توجه به مشغله کاری و وجود مشکلات متعدد برای افراد وقشر پرکار و کسرت وقت و عدم رسیدگی به امورات جاری و همچنین ابیاری باغات در ماه های گرم سال باعث میشود تعدادی از درختان به واسطه عدم ابیاری به موقع خشک و فرسوده شوند به همین دلیل باغات چهره شادابی و نشاط خود را از دست داده و از نظر هر بیننده ای فرسوده محسوب شود. با استفاده از ماژول پیامکی هوشمند از این موضوعات به جد دور خواهید شد.

در این راستا و برای بهبود و جلوگیری از فرسایش خاک و درختان شرکت آذر اطلس هوشمند با دانش بنیان خود در عرصه فناوری های روز دستگاه فوق را طراحی و در اختیار این قشر که مشغله کاری را دارند قرارمی دهد.تا از فرسایش خاک و درختان جلوگیری شود.با استفاده ازسیستم هوشمند قادر خواهید بود از سطح کشور  و ار فاصله هزاران کیلومتری باغ و باغچه خود را  ابیاری نموده و از خشکیدن درختان  پر بارده جلوگیری نمایید. و  باغ و باغچه خود را  همیشه سرسبز و زنده نگه دارید.

با استفاده از ماژول پیامکی کافیست تلفن همراه شما روشن باشد. چرا که مهندسین مجرب ما با استفاده از اپ موبایل سیگنالهای لازمه را از طریق برنامه نویسی در تلفن همراه شما به صورت اتوماتیک فرامانی را به دستگاه ارسال و همچنین دستورات لازم در خصوص روشن شدن الکترو موتورهای تک فاز و سه فاز را به کاربر اعلام می نماید.

با برنامه نویسی که انجام پذیرفته کاربر می تواند با لمس گوشی خود الکترو موتور ، لامپ و هر گونه وسیله ای که به سیستم رله سیم کارتی در تابلو متصل هست از فاصله هزاران کیلومتری روشن وخاموش نماید./

دیگر نگران فرسایش خاک و باغ خود نباشید مشکل را ما حل کردیم:

امکانات ماژول های پیامکی هوشمند:

۱- قابل کنترل از راه دور (سطح کشور)

۲- ارسال و دریافت پیام

۳- ماژول پیامکی هوشمندقابل کنترل از طریق اپ موبایل به صورت لمسی و اتوماتیک (کافیست در مد اتوماتیک تلفن همراه روشن باشد)

۴- کنترل مدارات و تابلو های برق سه فاز و تک فاز

۶- کنترل درب وردی پارکینگ ( کرکره های برق) از طریق ماژول پیامکی هوشمند

کاربردهای دیگر رله های سیم کارتی هوشمند:

کنترل سطح مخازن و استخر آب – کنترل دما و رطوبت

کنترل سیستم سرمایش و گرمایش ( پکیج)

کنترل دما ورطوبت مرغداریها – گل خانه ها – گاوداریها -اتاق سرور – ماینرها و…

با استفاده از ماژول های پیامکی هوشمند شرکت دیگر نگران سیستم آبیاری باغات و تنظیم دمای محیط و رطوبت گلخانه ها و مرغداریها نخواهید شد چرا که دستگاه هوشمند مربوطه دمای و رطوبت را سند نموده  و در اپ موبایل قابل مشاهده می باشد. و همچنین اپ موبایل با برنامه ریزی که انجام پذیرفته پس از انالیز دما و رطوبت  فرمانهای لازمه به دستگاه ارسال  و تجهیزات متصل به ماژول پیامکی هوشمند از جمله هیتر و بخار ساز و غیره .. شروع بکار می نماید.

همچنین ما وارد و تولید کننده محصولات هوشمندماننددوربین مدار بسته نیز هستیم.

محصولات مرتبط